Pagina's

zondag 30 mei 2010

Lou heet niet...


Voor en tijdens de zwangerschap werd nauwgezet een lijstje met voornamen bijgehouden en na veel getwijfel en gelobby hebben deze voornamen het uiteindelijk niet gehaald! Daar we al onze goeie genen in Lou hebben gestoken ;-) zullen we het bij eentje houden en daarom zijn we zo lief om onze 'overschotjes' met jullie te delen. Niet dat deze voornamen zo speciaal of origineel zijn, maar gewoon, omdat ik zelf graag dergelijke lijstjes had gelezen in mijn zoektocht naar een korte, mooie naam. Voeg er gerust je eigen overschotjes aan toe!

7 opmerkingen:

mamie-s zei

Ella en Rennée stonden ook op mijn lijstje voor meisjesnaam.
Max vind ik ook de max ;-) maar uiteindelijk is het bij ons Ralph geworden.

Bijpassend bij je meisjesnamen zijn de namen van de dochters van mijn vriendin. nl:

Lola en Stella

groetjes
Sarah

sofia zei

voor jongens hoorde ik graag Léon en Liam. (beiden kort maar krachtig)

Een meisje heb ik niet echt zitten zoeken omdat ik het geslacht wist.
Maar ik hoor graag Manon.

Renée in jouw geval julie is wel leuk voor opa hé! :-)

groetjes sofia

Juliette zei

Dit waren enkel de namen die we allebei mooi vonden. Daarnaast had ik nog een reeks namen die door de papa minder gesteund werden, waaronder Stella en ook Otis voor een jongetje vond ik tof! Ik ben nog steeds tevreden met de keuze die we gemaakt hebben, ik kan me nu niet inbeelden dat Lou een andere naam zou hebben :)

sofia zei

bij otis moet ik denken aan de liften. Lou is lou hé! jullie hebben da goed gedaan!

Renato zei

Ben dus al superfier met Lou en nu ook héél gelukkig dat mijn naam (de vrouwelijke versie) in je lijstje voorkomt als eventuele dochternaam!!!
Wie weet moest er toch nog ééntje bijkomen ;-) ;-)
XXX, papy

eline verriest zei

daan :)

Ruth zei

Mijn zoontje van 2,5 jaar zijn naam is Lou en onze dochter zaterdag 1 jaar haar naam is Elle, we hebben precies dezelfde goesting in namen :-)

Hele mooie creaties trouwens!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...